"A sem se zmotil in prišel na tekmo košarkarjev Cedevite Olimpije?" se je spraševal gledalec na tribuni. "Otrok se mi dere Cocomelon, ko gleda te drese," je na družabnem omrežju pripomnil oče, ki naraščaj pogosto umirja z znano otroško risanko.
Skratka, veliko pikrih in zabavnih pripomb na Olimpijina nova oblačila, pohval praktično nismo zasledili.
Kdo je izbral takšen motiv na majicah? Kako tovrstni barvni vzorec podpira filozofijo in zgodovinski odtis Olimpije? Odgovor iz kluba je bil, da je podobo novih oblačil odobril sam predsednik: "Dres je na podlagi evropskih in globalnih modnih trendov dizajniral naš uradni opremljevalec Puma. Opažamo, da je deležen kritike, a enako je bilo z lanskim rožnatim dresom. Toda ti dresi so bili med navijači in turisti prodajni hit, zaloge smo morali večkrat obnoviti. Tako upamo, da bo letošnji dres podrl podobne rekorde. Oglaševalski učinek je velik, a samo čas bo povedal, če je bila odločitev Pume prava. Klub pa lahko obljubi, da bo Olimpija vedno imela prav poseben dres,” je na vprašanje o novih dresih odgovoril predsednik kluba Adam Delius. Skratka, gre za preverjeno usmeritev, ki ga v sodobnem svetu poganja prodajna filozofija: ni pomembno, ali se o tebi govori dobro ali slabo, pomembno je, da se o tebi - govori.
Več smo pričakovali od predsednika Deliusa. Če ga je pred prihodom nagovoril in v prevzem prepričal zmaj na mostu čez Ljubljanico, bi kakšen sočen in izviren odziv pričakovali tudi tokrat. Denimo, da je motiv našel v živalskem svetu. Če že Ljubljančane mnogi enačijo z žabami, bi navdih za pisani dres lahko našel v naravni poslikavi trebuha nižinskega urha.
