Za navijače: Prva liga Telemach z novo kampanjo nagovarja tiste, ki živijo za nogomet | Novice | Navijaška cona

Nova kampanja poudarja pomen navijačev, krepi nogometno kulturo in spodbuja nakup sezonskih vstopnic prek enotne digitalne točke.

Za navijače: Prva liga Telemach z novo kampanjo nagovarja tiste, ki živijo za nogomet
Nova kampanja poudarja pomen navijačev, krepi nogometno kulturo in spodbuja nakup sezonskih vstopnic prek enotne digitalne točke.

Nova kampanja poudarja pomen navijačev, krepi nogometno kulturo in spodbuja nakup sezonskih vstopnic prek enotne digitalne točke.

Prva liga Telemach zaganja nacionalno kampanjo »Za navijače«, ki s pomočjo resničnih navijaških zgodb predstavlja prednosti sezonskih vstopnic in vzpostavlja enotno digitalno točko, kjer si lahko navijači po vsej Sloveniji zagotovijo svojo vstopnico za prihajajočo sezono.

Skupaj ustvarjamo nogometno kulturo

Z uspehi v evropskih pokalih in z izjemno negotovimi sezonami, kjer o prvaku odločajo zadnje tekme, je Prva liga Telemach dobila nov zagon in privlačnost. Slovenski nogomet napreduje – klubi vlagajo v igralce, akademije in izboljšujejo pogoje za gledalce.

Kljub temu pa liga še vedno skriva velik potencial za rast, predvsem pri obiskanosti tekem in krepitvi navijaške kulture.

In prav tukaj kampanja »Za navijače« prevzame ključno vlogo. Njen cilj je jasen: okrepiti zavedanje, da brez navijačev ni Prve lige Telemach. Sezonska vstopnica ni le praktična izbira – je dejanje pripadnosti, podpora klubom in naložba v prihodnost slovenskega nogometa. Z vsakim nakupom se krepi tribuna, vzdušje in občutek skupnosti, ki presega rezultate in ustvarja pravo nogometno kulturo.

Prava igra se začne s tistimi, ki zanjo živijo. Zato je ta kampanja – za vas. Za navijače.

Navijač ni gledalec. Navijač je del igre.

Kampanja »Za navijače« pripoveduje deset različnih zgodb, ki govorijo o strasti, zvestobi in vsakodnevnem življenju resničnih ljubiteljev nogometa. Od prekmurskih dvojčkov, ki spremljata Muro že desetletja, mlade koprske družine, ki vikende preživlja na tribunah, pa do mladega Britanca in Kitajke, ki zvesto navijata za Bravo – vsaka zgodba dokazuje, da brez navijačev nogomet nima pravega pomena.

Sezonska vstopnica pa je most med navijačem in klubom – izraz pripadnosti, vstopnica v nogometno doživetje in ugodna, zanesljiva izbira za vsak krog.

Zakaj sezonska vstopnica?

  • Najugodnejša izbira: prihranek v primerjavi s posamičnimi vstopnicami.
     
  • Zagotovljen sedež: vedno isti kotiček na stadionu – tvoj drugi dom.
     
  • Brez čakanja in stresa: vstop brez zapletov, tudi na najbolj vročih tekmah.
     
  • Posebne ugodnosti klubov: popusti v navijaških trgovinah, ekskluzivni dogodki, darila.

Dostopno in pregledno

Na uradni pristajalni strani kampanje www.prvaliga.si/za-navijace so zbrane vse klubske trgovine Prve lige Telemach, kjer lahko navijači enostavno kupijo sezonske vstopnice – fizično ali digitalno.

Tu obiskovalci najdete tudi vseh 10 navijaških zgodb, ki jih bo v naslednjih tednih mogoče spremljati tudi prek družbenih omrežij lige, klubov, medijev in partnerjev slovenskega klubskega nogometa.

 

Tekst: NZS/NC
Foto: NZS


PLT
9 minut nazaj
Pred Zmaji dolga pot do drugega kroga...
Evropska nogometna zveza Uefa je v Nyonu izžrebala pare 1. kvalifikacijskega kroga za ligo prvakov. Slovenski prvak Olimpija iz...
PLT
15 ur nazaj
Bravo tudi z Dinamom in Rijeko
S tretjim junijskim ponedeljkom so se poletne priprave začele tudi za nogometaše Brava. Aleš Arnol je na zboru pogrešal trojico...
PLT
16 ur nazaj
V Fazaneriji ob začetku priprav napovedali...
Kratkega poletnega premora je konec tudi za nogometaše Mure, ki so danes v Fazaneriji opravili s prvim treningom pod taktirko...